torsdag 16. februar 2012

Tur til Skutilen 14-15 februar

Eva og jeg hadde en flott tur til Skutilen. Vi gikk på ski til hytta tirsdag, på første fridagen. Eva laget kjempegod viltgryte til kvelds, vi hørte på Herreavdelingen, spilte kort og løste kryssord. En vanlig hyttekveld. I går kom vi tilbake til stasjonen, og vi rakk akkurat middagen.
Begge dager var det meldt vind og snøbyger. Bortover hadde vi grunnen ganske fint vær, hjem igjen var det litt mer nedbør. I tillegg ble det noen skikkelige kladder under skiene de siste kilometerne, ikke noe hyggelig.
Jeg brukte de nye skiskoene mine (de jeg kjøpte forrige gang og satte igjen til Velferden er borte vekk). De er litt store for de sokkene jeg brukte bortover, med vannblemmer som resultat. Men det ordner seg jo.
Det ble ikke tatt så mange bilder, men her er et flott et av Alfredfjellet. Bygen var ikke langt unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar