torsdag 19. januar 2012

Opphold på Bjørnøya vinteren 2011-2012


Hei alle!
Jeg var egentlig veldig usikker på om jeg skulle velge å avslutte bloggprosjektet, da mine innlegg fra mars til august 2006 er borte vekk. Jeg har prøvd å få tak i dem hos VG, men det er visst umulig. Noe kan gjerne gjenskapes, men det blir i så fall et prosjekt laaangt frem i tid. De jeg hadde lagret på egne cd'er er også borte vekk, irriterende nok. Men nå har jeg bestemt meg for å oppdatere for denne sesongen også, og håper dere synes det er ok.

Nå har vi vært her i over en måned. Vi er begynt å komme inn i jobbrutinene.
Fritiden blir brukt mye ute på tur når det er vær til det, og ellers sosiale sammenkomster.
Treningsrommet og biljarden er mye brukt, og vi har også hatt filmkveld med storskjerm og popcorn. Vi har også en egen vedfyrt badstu som er brukt noen ganger. Og sånn går nå dagene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar